SnowRunner – Edycja 1-Year Anniversary
Prowadź potężne pojazdy takich marek jak Ford i Chevrolet — masz za zadanie stawić czoła otwartym środowiskom w skrajnie trudnych warunkach w najbardziej zaawansowanej symulacji terenu, jaką dotąd widziano. Pokonaj błoto, gwałtowne deszcze, śnieg i pokryte lodem jeziora, wykonując ryzykowne kontrakty i misje. Poszerzaj i rozwijaj swoją flotę za pomocą licznych ulepszeń i akcesoriów, takich jak rura wydechowa przydatna podczas ulewy lub łańcuchy na koła, które ułatwiają jazdę po śniegu.