SnowRunner - 1-Year Anniversary Sürümü
Ford ve Chevrolet gibi markaların güçlü araçlarını sürerek bugüne kadar görülen en gelişmiş arazi simülasyonundaki ekstrem açık ortam şartlarında tozu dumana katacaksın. Tehlikeli sözleşmeler ve görevler üstlenirken çamur, su baskınları, kar, buz tutmuş göllerin üstesinden gel. Derin sular için bir şnorkel veya karla mücadele için zincirli lastikler gibi yükseltmeler ve aksesuarlarla filonu genişlet ve özelleştir.