SnowRunner - Rezvani Hercules
Expand your SnowRunner garage further with the Rezvani Hercules, a high-performance 6-wheel Scout truck with a fierce and unique modern look.
The first Rezvani vehicle to join the game’s roster, the Hercules is a sleek powerhouse with incredible off-road capabilities, thanks to its long wheelbase and wide frame that provides additional stability. Whether transporting a ton of spare parts and fuel, or going ever deeper in the wilderness, there is simply no match for the Hercules’ versatility.