SnowRunner - Rezvani Hercules
Vahşi ve modern bir görünüşe sahip, yüksek performanslı ve 6 tekerli keşif kamyonu Rezvani Hercules ile SnowRunner garajını daha da büyüt.
Oyunun araç listesine giren ilk Rezvani araç Hercules, uzun aks açıklığı ve ek denge sağlayan geniş şasisi sayesinde muhteşem off-road kabiliyetleri olan şık ve güçlü bir araçtır. İster çok miktarda yedek parça ve yakıt taşı, ister doğanın derinlerine dal, Hercules'in çok yönlülüğüyle hiçbir araç yarışamaz.