SnowRunner - Rezvani Tank
SnowRunner garajı, güçlü olduğu kadar acımasız görünen yeni keşif aracı Rezvani Tank ile büyümeye ve daha iyiye gitmeye devam ediyor!
Büyük kardeşi Rezvani Hercules ile aynı motora sahip olan bu araç, daha yumuşak süspansiyonları, daha hafif şasisi ile inanılmaz çeviklik ve güç/ağırlık oranı sağlayan maksimum yerden yüksekliği sayesinde farkını ortaya koyuyor.