SnowRunner - Season 1: Search & Recover
Expand your SnowRunner experience with Season 1: Search & Recover to discover a wealth of new challenges. This DLC gives you access to two brand new maps in Russia’s Kola Peninsula alongside new vehicles, missions, skins, and more!
Season 1: Search & Recover can also be purchased as part of the SnowRunner Year 1 Pass.
Two new winter maps in Russia’s Kola Peninsula, taking you on a modern-day treasure hunt for the remnants of a WWII bomber.