SnowRunner — Season 1: Search & Recover
Wzbogać swoje wrażenia z gry SnowRunner dzięki dodatkowi „Season 1: Search & Recover”, w którym odkryjesz mnóstwo nowych wyzwań. Ten DLC daje dostęp do dwóch nowych map na Półwyspie Kolskim w Rosji oraz nowych pojazdów, misji, skórek i nie tylko!