SnowRunner - 1. Sezon: Search & Recover
SnowRunner deneyimini 1. Sezon: Search & Recover ile zenginleştir ve birçok yeni mücadeleyi keşfet. Bu DLC, Rusya'nın Kola Yarımadası'ndaki iki yeni haritanın yanı sıra yeni araçlara, görevlere, kaplamalara ve daha fazlasına erişmeni sağlıyor!
Sezon: Search & Recover ayrıca SnowRunner Sene 1 Bileti'nin bir bölümü olarak da satın alınabilir.
Rusya'nın Kola Yarımadası'nda iki yeni kış haritası, seni İkinci Dünya Savaşı bombacısının kalıntılarını bulmak için modern bir hazine avına çıkarıyor.