SnowRunner - 10. Sezon: Fix & Connect
Kanada'nın batısı bir fırtınayla sarsıldı, bölgeye kargaşa hâkim ve elektrikler kesik durumda. British Columbia'nın şebekesini ve önemli altyapılarını 2 yeni yaz haritasında 2 yeni kamyon ile tekrar bağla.