SnowRunner - 13. Sezon: Dig & Drill
Kazakistan'ın Almatı bölgesindeki yetkililerin yeni bir madencilik girişimini başlatmak için yardımına ihtiyacı var. Jeolojik araştırmalar yap, taş ocaklarına gerekli ekipmanı sağla ve 2 yeni araç kullanarak kargo havaalanını yeniden aç.