SnowRunner - 15. Sezon: Oil & Dirt
Québec heyecan verici projelerle dolu ve inşaat malzemeleri ve devasa bir çapa teslim ederek bir petrol platformu inşa etmene ihtiyaçları var. 2 yeni haritada 2 yeni kamyonla yolları birbirine bağlayarak bir otoyol ağı oluşturabilir, büyük bir balıkçılık festivali düzenlemeye yardım edebilir ve daha pek çok görevin üstesinden gelebilirsin.