SnowRunner – sæson 17: Repair & Rescue
Pust nyt liv i bjergene i Zurdania-regionen, og hjælp vigtige industrier med at komme på fode igen. Efter en uheldig periode med dårligt vejr og fejlet høst bliver du hyret til at genoplive markerne, renovere historiske vartegn og styrke turismen på to nye kort på hver især 4 km².