SnowRunner - 17. Sezon: Repair & Rescue
Zurdania içinde bulunan dağlık bölgeyi yeniden canlandırabilir ve önemli işletmeleri tekrar ayağa kaldırabilirsin! Olumsuz hava koşulları ve bir dizi bereketsiz ürün sonrası alanları iyileştirmek, tarihi yapıları yenilemek ve 4km²'lik iki yeni haritadaki turizmi canlandırmak üzere görevlendirildin.