SnowRunner – Sæson 18: Patch & Power
Hjælp den mexicanske delstat Chiapas med at færdiggøre opførelsen af et helt ny geotermisk kraftværk efter en række tropiske storme har skabt kaos i området. Kør på tværs af to spændende nye junglekort ombord på to nye kraftfulde og alsidige lastbiler!