SnowRunner - 18. Sezon: Patch & Power
Chiapas'a hoş geldin! Meksika'nın ortasında yeni bir jeotermal santral kuran yerel yetkililere yardım et ve yeni orman haritalarında sür! 18. Sezon: Patch & Power, 5. Yıl Bileti'ne dahil. Oynayabilmek için SnowRunner ana oyunu gerekir.