SnowRunner — „Season 2: Explore & Expand”
Przenieś swoją rozgrywkę w SnowRunner na dzikie pustkowia w dodatku „Season 2: Explore & Expand”. Dostępne są dwie nowe mapy na obszarze mroźnego kanadyjskiego Jukonu, trzy nowe pojazdy, specjalne skórki pojazdów oraz unikalne zadanie!
Dodatek DLC „Season 2: Explore & Expand” jest dostępny jako część przepustki „Year 1 Pass” i Edycji Premium lub jako oddzielny element.