SnowRunner — „Season 3: Locate & Deliver”
Wzbogać swoją rozgrywkę w SnowRunner dzięki pakietowi „Season 3: Locate & Deliver”. Transportujcie wielkie kłody i pomóżcie w odbudowie starej linii kolejowej w Wisconsin (USA). Otrzymujesz m.in. 2 ogromne mapy, 3 nowe pojazdy, specjalne skórki, unikalne misje oraz dodatki związane z wyrębem lasu!