Snowrunner - 3. Sezon: Locate & Deliver
Sezon: Locate & Deliver ile SnowRunner deneyimini geliştir. Wisconsin, ABD'nin ormanlarında devasa tomrukları taşı ve eski demiryollarını canlandır. Wisconsin'deki iki büyük haritanın, üç yeni aracın, özel kaplamaların, eşsiz görevlerin, özelleştirilmiş tomruk çekme eklentilerinin ve çok daha fazlasının tadını çıkar!