Season 5: Build & Dispatch
Wzbogać rozgrywkę SnowRunner dodatkiem „Season 5: Build & Dispatch”. Odbuduj starą rosyjską fabrykę TATRA w obwodzie rostowskim, eksplorując dwie nowe mapy dwoma nowymi pojazdami TATRA.
Dodatek „Season 5: Build & Dispatch” jest dostępny jako część przepustki „Year 2 Pass” lub jako osobny zakup.