SnowRunner – Season 6: Haul & Hustle
Odkryj nowe dzikie tereny w DLC Season 6: Haul & Hustle do gry SnowRunner. Podbij dwie ogromne mapy parą nowych potężnych pojazdów, zakładając bazę operacji pozyskiwania drewna na mroźnej dziczy Maine w Stanach Zjednoczonych.