SnowRunner - 6. Sezon: Haul & Hustle
SnowRunner'ın 6. Sezonu: Haul & Hustle'da yeni yaban bölgelerini keşfet. ABD, Maine'in soğuk vahşi doğasının derinliklerinde bir ormancılık üssü kurarken iki sağlam yeni araçla iki büyük haritayı fethet.