SnowRunner - Season 8: Grand Harvest
Grand Harvest ek paketi, SnowRunner'ın 8. sezonudur. Sene 2 Bileti'ne dahildir. Oynayabilmek için SnowRunner ana oyunu gerekir.
Bir dizi bereketsiz ürün ve verimsiz hasat sonrası, üç yeni araç kullanarak sürdürülebilir tarım işlerini ve alternatif enerji kaynaklarını eski haline getir. Bu ikinci ek paket, seni kırsallığın derinlerine götürerek yerel kasabayı ve havaalanını yenilemek, temiz bir enerji altyapısı oluşturmak, tarım ekipmanlarını onarmak gibi birçok farklı şekilde dört haritalı bir bölgeyi eski sağlığına getireceğin bir mücadeleyle baş başa bırakacak!