SnowRunner - Season 9: Renew & Rebuild
Şiddetli orman yangınlarıyla harap olan Ontario, Season 9: Renew & Rebuild'da sana bel bağlıyor. Düşmüş ağaç kütüklerini temizle, binaları güvenceye al ve yanmış yapıları yenilemek için kaynak getir.
İki yeni 4km² Kanada haritası. Bölgedeki altyapıyı yeniden kurmak için Albany River ve Burnt Forest haritalarını dolaş.
İki yeni araç: Ciddi torka ve inanılmaz dayanıklılığa sahip, su taşımak için tasarlanmış özel bir ağır sınıf araç olan Derry Special 15C-177'yi ve bir çok kamyon eklentisiyle uyumlu, çok amaçlı bir arazi sınıfı kamyon olan ZiKZ 566A'yı sür.