SnowRunner – The Atom
Ta ciężarówka klasy ciężkiej jest wyposażona w nowoczesny silnik, zawsze włączoną blokadę dyferencjału i napęd na wszystkie koła. Co więcej, dysponuje dwoma wyjątkowymi dodatkami stworzonymi specjalnie z myślą o niepowtarzalnym długim korpusie pojazdu: ogromną platformę z 3 miejscami i wyjątkowy moduł serwisowy, który obejmuje moduł naprawczy i dodatkowy zbiornik na paliwo.