SnowRunner - The Mastodon
Expand your vehicle collection with The Mastodon DLC to receive the ZikZ 612H "Mastodon", a super-large, super-heavy beast of a truck with 3 built-in trailer slots! The Mastodon DLC is not included in the Year 1, Year 2 or Year 3 Pass.