SnowRunner - Western Star 49X
Tear up the dirt with The All New Western Star 49X, an additional vehicle for SnowRunner!
This brand new, heavy duty truck is a beast off the road, and no stranger to the mud. With its controllable extra axle, the 49X can navigate the worst road conditions while carrying all but the heaviest loads.