SnowRunner — Western Star 49X
Wciśnij gaz do dechy w Western Star 49X — nowym dodatkowym pojeździe do gry SnowRunner!
Ta nowa, mocarna ciężarówka to istny potwór zarówno na drogach, jak i pośród wertepów. Dzięki swojej dodatkowej osi, którą można sterować, nie ma ładunku, którego 49X nie przewiózłby przez nawet najcięższe warunki drogowe.