SnowRunner - Western Star 49X
Bu yepyeni ağır hizmet kamyonu tam bir arazi canavarı ve çamura hiç yabancı değil. Kontrol edilebilen ekstra dingili ile 49X en büyük yükleri taşırken en kötü yol koşullarına meydan okuyabilir.