SnowRunner - Western Star Wolf Pack
Expand your SnowRunner garage with the Wolf Pack, a collection of Western Star’s latest and most versatile trucks! Get the 57X, the 47X and a 47X variant, as well as exclusive cosmetics in a single DLC!
Get behind the wheel of Western Star’s 3 newly-revealed powerhouses and make the best of their renowned versatility in all your SnowRunner jobs.
Requires the base game SnowRunner to run. The Western Star Wolf Pack is not included in the Year 1 Pass or Year 2 Pass.