SnowRunner – Western Star Wolf Pack
Dodaj do garażu SnowRunner Wolf Pack, kolekcję najnowszych i najbardziej wszechstronnych ciężarówek Western Star! Zdobądź pojazdy 57X, 47X i wariant 47X, a także ekskluzywne przedmioty kosmetyczne w jednym dodatku DLC!
Usiądź za sterami nowych potężnych maszyn Western Star i wykorzystaj ich słynną wszechstronność, wykonując zadania w SnowRunner.