SnowRunner – Year 1+2+3+4 Passes
The Year 1 Pass grants you access to the exclusive Sabertooth skin for the Heavy Duty Derry Longhorn 4520, as well as the 4 seasons of content, including new trucks, new maps, add-ons and more!
The Year 2 Pass grants you access to four seasons of content, with new vehicles, new maps, add-ons and more! You will also get instant access to the exclusive Burning Bright Vinyl Wrap Pack, adding four exclusive skins for the Azov 5319, Azov 73210, YAR 87 and Voron AE-4380!
The Year 3 Pass grants you access to four seasons of new content, with new vehicles, new maps, add-ons and more! You will also get instant access to the exclusive Save the Day Vinyl Wrap Pack, adding four exclusive skins for the Freightliner M916, Freightliner 114SD, International HX520 and the Chevrolet Kodiak С70!
The Year 4 Pass grants you access to four seasons of new content, with new vehicles, new maps, add-ons and more! You will also get instant access to the exclusive Salt of the Earth Vinyl Wrap Pack adding exclusive skins for the ANK MK28, the International PayStar 5070, the Caterpillar CT681 and the Western Star 6900 TwinSteer!