SnowRunner – Year 1+2+3+4 Passes
Med Year 1 Pass får du adgang til den eksklusive Sabertooth-skin til Heavy Duty Derry Longhorn 4520 samt 4 sæsoner med indhold, herunder nye lastbiler, nye kort, tilføjelser og meget mere!
Year 2 Pass giver dig adgang til fire sæsoners indhold, herunder nye køretøjer, nye kort, tilføjelser og meget mere! Du vil også få øjeblikkelig adgang til den eksklusive Burning Bright Vinyl Wrap Pack med tilføjelsen af fire ekslusive skin til Azov 5319, Azov 73210, YAR 87 og Voron AE-4380!
Med Year 3 Pass får du adgang til fire sæsoners nyt indhold – nye køretøjer, nye kort, tilføjelser og mere! Du vil også få øjeblikkelig adgang til den eksklusive Save the Day Vinyl Wrap Pack med tilføjelsen af fire eksklusive skin til Freightliner M916, Freightliner 114SD, International HX520 og Chevrolet Kodiak C70!
Med Year 4 Pass får du adgang til fire sæsoners nyt indhold – nye køretøjer, nye kort, tilføjelser og mere! Du vil også få øjeblikkelig adgang til den eksklusive Salt of the Earth Vinyl Wrap Pack med tilføjelsen af eksklusive skin til ANK MK28, International PayStar 5070, Caterpillar CT681 og Western Star 6900 TwinSteer!