SnowRunner – Year 1+2+3+4 Pass
Year 3 Pass memberi anda akses kepada empat musim kandungan baharu, dengan kenderaan baharu, peta baharu, kandungan tambahan dan banyak lagi! Anda juga akan mendapat akses serta-merta kepada Pek Save the Day Vinyl Wrap Pack eksklusif, menambah empat skin eksklusif untuk Freightliner M916, Freightliner 114SD, International HX520 dan Chevrolet Kodiak С70!
Year 4 Pass memberi anda akses kepada empat musim kandungan baharu, dengan kenderaan baharu, peta baharu, kandungan tambahan dan banyak lagi! Anda akan mendapat akses serta-merta kepada Pek Salt of the Earth Vinyl Wrap eksklusif, menambah skin eksklusif untuk ANK MK28, International PayStar 5070, Caterpillar CT681 dan Western Star 6900 TwinSteer!