SnowRunner - Sene 1+2+3+4 Biletleri
Sene 1 Bileti sana Ağır Hizmet Derry Longhorn 4520 aracına özel Sabertooth kaplamasının yanı sıra yeni araçlar, haritalar, eklentiler ve daha fazlası da dahil olmak üzere 4 sezonluk içeriğe erişim sunuyor!
Sene 2 Bileti yeni araçlara, yeni haritalara, eklentilere ve dahasına erişmeni sağlayacak dört sezonluk içeriğe erişim sunuyor! Ayrıca Azov 5319, Azov 73210, YAR 87 ve Voron AE-4380 için dört özel kaplama sunan özel Burning Bright Vinil Kaplaması Paketi'ne anında erişim sağlayacaksın!
Sene 3 Bileti yeni araçlara, yeni haritalara, eklentilere ve dahasına erişmeni sağlayacak dört sezonluk içeriğe erişim sunuyor! Ayrıca Freightliner M916, Freightliner 114SD, International HX520 ve Chevrolet Kodiak С70 için dört özel kaplama sunan özel Save the Day Vinil Kaplaması Paketi'ne anında erişim sağlayacaksın!
Sene 4 Bileti yeni araçlara, yeni haritalara, eklentilere ve dahasına erişmeni sağlayacak dört aşamalı içeriğe erişim sunuyor! Ayrıca ANK MK28, International PayStar 5070, Caterpillar CT681 ve Western Star 6900 TwinSteer için özel kaplamalar sunan özel Salt of the Earth Vinil Kaplaması Paketi'ne anında erişim sağlayacaksın!