SnowRunner — Year 1 Pass
Przepustka Year 1 Pass daje dostęp do ekskluzywnej skórki Sabertooth dla Heavy Duty Derry Longhorn 4520, a także do 4 faz nowej zawartości, która zostanie dopiero opublikowana, w tym do nowych ciężarówek, map, dodatków i nie tylko!