Snowrunner - Year 2 Pass
Save money on content for this game by purchasing the Year 2 Pass. Content can be downloaded from the store or in-game upon release.
Expand your SnowRunner experience with the Year 2 Pass and gain access to four phases of new content released in the future, with new vehicles, new maps, add-ons and more! You will also get instant access to the exclusive Burning Bright Vinyl Wrap Pack, adding four exclusive skins for the Azov 5319, Azov 73210, YAR 87 and Voron AE-4380!