SnowRunner – Year 4 Pass
Year 4 Pass membolehkan anda meluaskan pengalaman SnowRunner anda dengan memberi anda akses kepada empat musim kandungan, termasuk kenderaan baharu, skin baharu, misi baharu, peta baharu untuk diterokai dan banyak lagi! Anda juga akan mendapat akses serta-merta kepada Pek Salt of the Earth Vinyl Wrap, menambah empat skin eksklusif untuk ANK MK28, International PayStar 5070, Caterpillar CT681 dan Western Star 6900 TwinSteer!