SnowRunner – Year 5 Pass
Year 5 Pass giver dig mulighed for at udvide din SnowRunner-oplevelse ved at give dig adgang til fire faser (sæson 17, 18, 19 og 20) med nye køretøjer, skins, missioner og kort, som du kan udforske. Du får også øjeblikkelig adgang til den eksklusive pakke Pathfinders-vinylbeklædning, der tilføjer fire eksklusive skins til KHAN Lo4F, Azov 64131, KOLOB 74941 og ANK MK38!