SnowRunner – Year 5 Pass
Year 5 Pass membolehkan anda meluaskan pengalaman SnowRunner dengan memberikan akses kepada empat fasa kandungan (Musim 17, 18, 19, dan 20), termasuk kenderaan baharu, skin, misi, dan peta untuk diterokai.
Year 5 Pass membolehkan anda meluaskan pengalaman SnowRunner dengan memberikan akses kepada empat fasa kandungan (Musim 17, 18, 19, dan 20), termasuk kenderaan baharu, skin, misi, dan peta untuk diterokai. Anda juga akan mendapat akses segera kepada Pek Pathfinders Vinyl Wrap eksklusif, dengan menambah empat skin eksklusif untuk KHAN Lo4F, Azov 64131, KOLOB 74941 dan ANK MK38!