SnowRunner – Sene 5 Bileti
Sene 5 Bileti keşfedilecek yeni araçlar, kaplamalar, görevler ve haritalar getiren dört içerik aşamasına (17, 18, 19 ve 20. Sezon) erişim sunarak SnowRunner deneyimini zenginleştirmeni sağlar.
Sene 5 Bileti keşfedilecek yeni araçlar, kaplamalar, görevler ve haritalar getiren dört içerik aşamasına (17, 18, 19 ve 20. Sezon) erişim sunarak SnowRunner deneyimini zenginleştirmeni sağlar. Ayrıca KHAN Lo4F, Azov 64131, KOLOB 74941 ve ANK MK38 CIVILIAN için dört özel kaplama sunan özel Pathfinders Vinil Kaplama Paketi'ne anında erişim sağlayacaksın!