SnowRunner – Years 1 til 5 Pass
Year 2 Pass giver dig adgang til fire faser med nye køretøjer, nye kort, add-ons og mere! Du får også øjeblikkelig adgang til den eksklusive pakke Burning Bright-vinylbeklædning, der tilføjer fire eksklusive skins til Azov 5319, Azov 73210, YAR 87 og Voron AE-4380!
Year 3 Pass giver dig adgang til fire faser med nye køretøjer, nye kort, add-ons og mere! Du får også øjeblikkelig adgang til den eksklusive pakke Save the Day-vinylbeklædning, der tilføjer fire eksklusive skins til Freightliner M916, Freightliner 114SD, International HX520 og Chevrolet Kodiak С70!
Year 4 Pass giver dig adgang til fire faser med nye køretøjer, nye kort, add-ons og meget mere!
Du vil også få øjeblikkelig adgang til den eksklusive pakke Salt of the Earth-vinylbeklædning, der tilføjer eksklusive skins til ANK MK38 CIVILIAN, International PayStar 5070, Caterpillar CT681 og Western Star 6900 TwinSteer!
●Sæson 16: High Voltage
Year 5 Pass giver dig mulighed for at udvide din SnowRunner-oplevelse ved at give dig adgang til fire faser (sæson 17, 18, 19 og 20) med nye køretøjer, skins, missioner og nye kort, som du kan udforske.
Du får også øjeblikkelig adgang til den eksklusive pakke Pathfinders-vinylbeklædning, der tilføjer fire eksklusive skins til KHAN Lo4F, Azov 64131, KOLOB 74941 og ANK MK38 CIVILIAN!