Sockventure
Bu zorlu 2D platform oyununda, bir Süper Kahraman olarak oyna ve Çocuğun lanetli çamaşır makinesinin içindeki tüm kayıp çorapları bulmasına yardım et. Sockventure, büyüleyici renkli grafiklere, elle hazırlanmış seviyelere, harika kontrollere ve sürekli değişen eğlenceli bir oyun tarzına sahiptir.
Sockventure, en sevdiği çorabının lanetli bir çamaşır makinesi tarafından yendiği bir çocuğun hikâyesidir. Çocuk acil yardıma ihtiyaç duyar ve süper kahramanı çağırmasıyla macera başlar. Çamaşır makinesinin içinde kayıp çorabı bulmak için tehlikeli seviyelerde ilerle!
200'den fazla zorlu platform oyunu seviyesini geç, duvardan atlama, ileri atılma ve ezme gibi yeni yetenekler kazan ve çorapları sağ salim kurtar. Karanlık bölümlerin (Dark Chapters) kilidini aç, paraları topla, mücadeleleri geç ve kayıp çorapları bul.