Sokobond
Sokobond to gra z chemicznymi łamigłówkami w wysmakowanej graficznej oprawie. Jest logiczna, minimalistyczna i piękna — stworzona z miłością i naukowym podejściem przez zespół ekspertów od gier logicznych.
„Tu nie ma chemii. Żeby stworzyć tak wyszukane i inteligentne łamigłówki potrzeba było alchemii”.
Sokobond to gra z chemicznymi łamigłówkami w wysmakowanej graficznej oprawie. Jest logiczna, minimalistyczna i piękna — stworzona z miłością i naukowym podejściem.