Sokobond
"Bu, bilimin güzelliği ile ilgili bir oyun ve çoğu bulmaca oyunu bu oyunun bulgularından çok şey öğrenebilir."
Sokobond, konusu kimya olan ve incelikle tasarlanmış bir bulmaca oyunudur. Mantıklı, minimalist ve güzel olan bu oyun sevgi ve bilim kullanılarak üretildi.