Solar Ash
Twórcy nagradzanego Hyper Light Drifter przedstawiają szybką jak światło, zaginającą grawitację grę Solar Ash.
Tytuł jest osadzony w surrealistycznym świecie wypełnionym dawno opuszczonymi ruinami wielkich cywilizacji. Grasz jako Rei, Voidrunnerka, która zrobi wszystko, aby uratować swoją planetę przed wiecznie niezaspokojonym głodem Ultravoid.
Czy Rei zdoła przetrwać śmiertelnie groźne starcia z nieposkromioną próżnią i uratować swój dom w tej niezwykle stylowej grze akcji i przygody? Czy bohaterka pozna prawdę na temat ogromnych bestii grasujących po tej dziwnej krainie i odkryje tajemnice Starseed i Echo?