Solar Ash
Ödüllü Hyper Light Drifter'ın yaratıcılarından yüksek hızlı ve yer çekimini büken Solar Ash dünyası geliyor.
Eski büyük uygarlıkların uzun zaman önce terk edilmiş harabeleriyle dolu sürreal bir rüyayı andıran bir ortamda geçen bu oyunda gezegenini Ultravoid'in ebedi açlık yoluna yem olmasın diye her ne olursa olsun koruyacak bir Voidrunner olan Rei olarak oynuyorsun.
Başka hiçbir oyuna benzemeyen bu çok tarz aksiyon macera oyununda Rei, evini kurtarmak için bu yırtıcı boşluktaki ölümcül karşılaşmalarda ayakta kalıp yoluna devam edebilecek mi? Bu tuhaf diyarda dolanan devasa yaratıklar hakkındaki gerçekleri öğrenebilecek ve Starseed ile Echo'nun gizemini açığa çıkarabilecek mi?