Solitairica
Solitairica takes RPG combat and challenging rogue-like progression to a fresh new place—the world of solitaire!
In the land of Myriodd, all of the hearts have been broken by the horrible Emperor Stuck!
Each player’s journey will be a unique challenge, with a horde of ever-changing enemies and a wide variety of items and spells to explore. Battle your enemies with brute force, or clever builds with devastating combos.
● Procedural enemies that combine hilarious and dangerous traits for endless variety.
● Collect wildstone each journey to upgrade cards and unlock new decks, which change the way you play.