Solo Path
You will play as Ethan, a fan of urban exploration who goes to visit a mysterious abandoned complex.
The gameplay is based on exploration, collecting clues, solving puzzles and quests.
Our game products are suitable for players aged 16 or above Copyright owner: JMG, LIMITED. All RIGHTS RESERVED.