Song of Farca
Akcja Song of Farca toczy się w niedalekiej przyszłości, gdzie technologia nie jest jedynie częścią życia codziennego – niektóre rzeczy są bez niej teraz po prostu niemożliwe. Korporacje z branży IT stopniowo zdobywają coraz większe wpływy, stając się de facto współczesną arystokracją, która gdzieś ma prawo i zwykłych śmiertelników. Organizacje kryminalne nadal próbują opierać się potężnym korporacjom, ale nawet one są świadome, że miasto Farca wkracza w cyberpunkową przyszłość. Wiedzą, że ich złota era dobiegła końca.
Jako prywatna detektyw Isabella Song musisz umiejętnie nawigować pośród różnych frakcji miasta i badać wyjątkowo skomplikowane, pozornie niezwiązane ze sobą sprawy przy pomocy swoich gadżetów, małej armii dronów oraz własnego intelektu. Chociaż po bójce w barze Izy znalazła się w areszcie domowym, to nie powstrzyma jej przed wykonaniem pracy. Uzyskanie dostępu do Internetu to przecież pestka dla hakerki.
Zdobywaj informacje za pomocą hakerstwa, inwigilacji oraz Internetu. Stwórz ze zgromadzonych poszlak chmurę danych i połącz je w logiczną całość, aby móc wyciągnąć wnioski i zastosować je w dialogach.
Sytuacja komplikuje się w miarę postępu rozgrywki. Stawka staje się coraz wyższa, a różne wątki zaczynają łączyć się w jedną historię. Twoje wybory podczas dochodzenia mają ogromny wpływ na fabułę. Skażesz podejrzanego, na którego wskazują dowody, czy będziesz szukać głębiej? Czy pozostawisz za sobą przypadkowe ofiary?