Song of Farca
Song of Farca, teknolojinin günlük hayatın bir parçası olmayı aştığı ve bazı şeylerin onsuz mümkün olmadığı bir yakın gelecekte geçiyor. BT kuruluşları giderek daha büyük etkiye sahip oluyor ve kanunları ya da sıradan insanları pek umursamayan modern bir aristokrasiye dönüşüyor. Suç örgütleri hâlâ güçlü kuruluşlara direnmeye çalışsa da onlar bile Farca şehrinin siberpunk geleceğe adım attığının farkında. Altın çağlarının sona erdiğini biliyorlar.
Özel dedektif Isabella Song olarak şehrin farklı yerlerini dolaşman ve cihazların, küçük bir drone ordusunun ve aklının yardımıyla en karmaşık ve görünüşte bağlantısız olayları araştırman gerekiyor. Izy bir bar kavgasına karıştığı için ev hapsinde fakat bu onu işinden alıkoymayacak. Sonuçta bir hacker için çevrim içi olmak çocuk oyuncağı.
Bilgisayar korsanlığı, gözetim ve internet ile bilgileri açığa çıkarman, ipuçlarından bir bilgi bulutu oluşturman ve onları mantıklı bir şekilde birleştirerek sonuçlar çıkarıp diyaloglara uygulaman gerekiyor.
Hikâye ilerledikçe her şey giderek karışacak. İşin ciddiyeti arttıkça çeşitli hikâye örgüleri bir araya gelerek tek bir hikâyeyi oluşturacak. Soruşturmalarda verdiğin kararlar, hikâyede önemli sonuçlar doğuracak. Tüm delillerin işaret ettiği şüpheliyi mi suçlu bulacaksın, yoksa daha derinlere mi ineceksin? Arkanda nasıl bir enkaz bırakacaksın?